Med önskan om en trevlig dag!

Kan inte bara skylla på årets köpstopp. Jag är redan antikommersiell när det gäller Halloween och St Valentines Day m fl påhitt. Vägrar att besöka Mammons tempel när detta infaller.

Jag skickar en virtuell blombukett och en ask goda praliner till följande personer som har lämnat kommentarer och gjort min blogg trevligare och mer levande:  Anna, Ann-Christine, AnnaPanna51, Barbakvinna, Bengan, Bengt, Björn, Cape Pine Garden Project, Carina, Cia, CR, //D.D\\, Hannah, Haväng, Helén, Jimmy, Krister, Kvillaya, Marta Ersson, Mia, Mick, Mr Galahad, Märtagreta,  Norrlandssköterskan, Nufan, Peter Lagerqvist, Rick Falkvinge, Sampes, SaraStaffan V, Stadsråttan,  Syster Yster, Thomp@, Vroomfondel,  Yournatascha .

Jag skickar den också till dig som behöver det idag.

http://www.blomsterbudet.se/content/product.asp?product_id=47Vill du ha äkta? Kostar 599 kronor. Klicka på bilden så kommer du till butiken direkt.

Crea Diem! / Susanne ♥

Detta inlägg publicerades i Blogg, Härligheter och märktes . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Med önskan om en trevlig dag!

  1. Jonas skriver:

    Tack snälla för de jättegoda virituella pralinerna och för de låtsasdoftande rosorna! Jag uppskattar tanken mer än om du gått i mammons koppel och köpt dem in real life. Tusen tack, Susanne! Kram!

    Gilla

  2. susannejohansson skriver:

    Väl bekomme! 😉

    Gilla

  3. anki/barbakvinna skriver:

    tusen tack… ingen dålig uppvaktning. *P* glömde och fick choklad av mig som jag själv åt upp som straff…

    syndigt värre..

    Gilla

  4. susannejohansson skriver:

    Inte illa… Jag köpte semlor till mina barn idag. Får köpa nya till kvällen… Hur gick det till? Två-pack och allt?

    Gilla

Lämna en kommentar