Köpstopp

Såna här dagar känns det väldigt lätt att ha köpstopp:

Crea Diem! / Susanne

Detta inlägg publicerades i Köpstopp och märktes . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Köpstopp

  1. Jonas skriver:

    Dessa amerikanska stollar. Inte konstigt att de flesta mord i USA sker i hemmen och där offret är maka/make och gärningsmannen är make/maka. How do you feel, punk?

    Gilla

  2. susannejohansson skriver:

    Som Michael Moore säger: Are we a nation of gun nuts or are we just nuts?

    Gilla

  3. anki/barbakvinna skriver:

    jag måste kolla när jag kommer hem min uppkoppling är katastrof dålig med mitt resemodem

    Gilla

  4. pernilla skriver:

    Hej, så spännande är det ju inte med köpstopp..
    Själv ska jag till göteborg för att gå på en klädbytardag…Äer det fusk att byta till sig kläder under köpstoppet?

    http://www.caminomagasin.se/nyheter/2008/02/26/byt-dig-till-en-ny-garderob

    Gilla

Lämna en kommentar